sklep@noze-swiata.pl   733-790-707, 882-320-094
Dostawy i płatności - Noże Świata

Zamówienia w naszej firmie można składać 24 godziny na dobę, fizycznie pracujemy od pn.-pt.  w godzinach 9-17.
Towar zamówić można na kilka sposobów - bezpośrednio ze strony sklepu, telefonicznie lub przez e-mail
 
E-mail: sklep@noze-swiata.pl
 
Telefon:
 
733-790-707 (godz.9-15)
882-320-094 (godz.12-17)
 
W PRZYPADKU BRAKU KONTAKTU PROSIMY O KONTAKT MAILOWY (sklep@noze-swiata.pl)

____________________________________________

Dane do przelewu:

EMBE
Aleksandry5/73
30-837 Kraków

80 2490 0005 0000 4500 3788 0833


_____________________________________________
International transfers :

COMPANY:

EMBE
Aleksandry5/73
30-837 Kraków

Account :


PL10 1140 2004 0000 3612 0345 4154  (EUR currency)

PL59 1140 2004 0000 3212 0345 4147  (USD currency)



kod/code BIC/SHIFT:

BREXPLPWMBK



Adres Banku// Bank Adres:


mBank S.A. FORMERLY BRE BANK S.A. (RETAIL BANKING) LODZ

______________________________________________


 
Termin realizacji:
 
 
Wysyłamy codziennie - towar zakupiony do godziny 14,00 wysyłamy tego samego dnia (dotyczy przesyłkek kurierskich GLS).
 
- Wysyłka zakupionego towaru następuje po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie lub po informacji o dokonanej płatności payu.
- Paczki wysyłamy codziennie (zastrzegamy sobie jednak prawo wysyłki do 2 dni )
 
Koszt wysyłki :
 
- Paczkomat (InPost) - 13 zł.
- paczka priorytetowa (Poczta Polska) - 15zl
- przesyłka kurierska (kurier GLS) przy przedpłacie - 13 zł.
- przesyłka kurierska (kurier GLS) pobraniowa - 22 zł
- przesyłka do krajów Unii Europejskiej - 59,00 zł (Poczta Polska)
 
 Jest również możliwość odbioru osobistego na terenie Miechowa oraz Wieliczki - konieczny wówczas jest wcześniejszy kontakt mailowy bądź telefoniczny dobę wcześniej.
Jeśli złożysz i potwierdzisz zamówienie do godziny 12:00, paczkę wyślemy tego samego dnia. Otrzymasz ją następnego dnia roboczego (w przypadku kuriera GLS). Jeśli złożysz zamówienie w piątek po 12:00, sobotę , niedzielę lub inny dzień świąteczny - w pierwszy następujący po nich dzień roboczy.

 
Jeśli nie będzie Cię pod adresem, który podałeś na zamówieniu, kurier ma obowiązek zostawić awizo z kontaktem do siebie. Kolejna próba dostarczenia będzie miała miejsce za dwa dni.
 
Jeśli zamówiłeś towar, którego nie mamy obecnie w magazynie, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i ustali dalsze losy zamówienia (zamiana towaru, oczekiwanie na dostawę, anulowanie).
 
Wszelkie powyższe ustalenia dotyczą zamówień na terenie Polski.
 
W razie zamówień z poza naszego kraju prosimy o wcześniejszy kontakt drogą elektroniczna (patrz zakładka KONTAKT)