Darmowa dostawa od 300 zł
Zamówienia w naszej firmie można składać 24 godziny na dobę, fizycznie pracujemy od pn.-pt. w godzinach 9-17.
Towar zamówić można na kilka sposobów - bezpośrednio ze strony sklepu, telefonicznie lub przez e-mail
E-mail: sklep@noze-swiata.pl
Telefon:
733-790-707 (godz.9-15)
882-320-094 (godz.12-17)
W PRZYPADKU BRAKU KONTAKTU PROSIMY O KONTAKT MAILOWY (sklep@noze-swiata.pl)
____________________________________________
Dane do przelewu:
EMBE
Aleksandry5/73
30-837 Kraków
95 1140 2004 0000 3202 7497 9684 (Mbank)
_____________________________________________
International transfers :
COMPANY:
EMBE
Aleksandry5/73
30-837 Kraków
Account :
PL10 1140 2004 0000 3612 0345 4154 (EUR currency)
PL59 1140 2004 0000 3212 0345 4147 (USD currency)
kod/code BIC/SHIFT:
BREXPLPWMBK
Adres Banku// Bank Adres:
mBank S.A. FORMERLY BRE BANK S.A. (RETAIL BANKING) LODZ
______________________________________________
Termin realizacji:
Wysyłamy codziennie - towar zakupiony do godziny 14,00 wysyłamy tego samego dnia (dotyczy przesyłkek kurierskich InPost).
- Wysyłka zakupionego towaru następuje po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie lub po informacji o dokonanej płatności Payu.
- Paczki wysyłamy codziennie (zastrzegamy sobie jednak prawo wysyłki do 2 dni )
Koszt wysyłki :
- Paczkomat (InPost) - 15 zł.
- paczka priorytetowa (Poczta Polska) - 15zl
- przesyłka kurierska (kurier InPost) przy przedpłacie - 15 zł.
- przesyłka kurierska (kurier InPost) pobraniowa - 22 zł
- przesyłka do krajów Unii Europejskiej - 59,00 zł (Poczta Polska)
Jest również możliwość odbioru osobistego na terenie Miechowa oraz Wieliczki - konieczny wówczas jest wcześniejszy kontakt mailowy bądź telefoniczny dobę wcześniej.
Jeśli złożysz i potwierdzisz zamówienie do godziny 12:00, paczkę wyślemy tego samego dnia. Otrzymasz ją następnego dnia roboczego (w przypadku kuriera GLS). Jeśli złożysz zamówienie w piątek po 12:00, sobotę , niedzielę lub inny dzień świąteczny - w pierwszy następujący po nich dzień roboczy.
Jeśli nie będzie Cię pod adresem, który podałeś na zamówieniu, kurier ma obowiązek zostawić awizo z kontaktem do siebie. Kolejna próba dostarczenia będzie miała miejsce za dwa dni.
Jeśli zamówiłeś towar, którego nie mamy obecnie w magazynie, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i ustali dalsze losy zamówienia (zamiana towaru, oczekiwanie na dostawę, anulowanie).
Wszelkie powyższe ustalenia dotyczą zamówień na terenie Polski.
W razie zamówień z poza naszego kraju prosimy o wcześniejszy kontakt drogą elektroniczna (patrz zakładka KONTAKT)